
نویسنده: شاگرد تنبل سابق - دوشنبه دوم مرداد ۱۳۹۶من می توانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ م :) نیوزیـــــــــــــــــــــــ لندم آرزوست.... ...
ادامه مطلب
رویاهاتو از یاد نبر پسر، الان شاید دور و بعید به نظر برسن، اصلا باید دور و بعید به نظر برسن،xa0اصلا واسه همین اسمشون رویاست، اما تو کم نمیاری، باید بری سمتشون، هیچی تا ابد رویا باقی نمی مونه....
ادامه مطلب