از اونجایی که این وبلاگ٫ مخاطب خودش رو خیلی سال هست که از دست داده٫ پلتفرم خوبیه که بشه گاهی بدون ترس از قضاوت شدن٫ از اشتباهات زندگی م بنویسم.
من از همیشه ی زندگیم تا حالا
انسان خجالتی و تنهایی بودم.
اول خجالتی بودم...
بعد تنهایی بهمون اضافه شد.
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62