The first regret

خرید بک لینک

از اونجایی که این وبلاگ٫ مخاطب خودش رو خیلی سال هست که از دست داده٫ پلتفرم خوبیه که بشه گاهی بدون ترس از قضاوت شدن٫ از اشتباهات زندگی م بنویسم.

من از همیشه ی زندگیم تا حالا

انسان خجالتی و تنهایی بودم.

اول خجالتی بودم...

بعد تنهایی بهمون اضافه شد.

+ نوشته شده در شنبه بیستم اسفند ۱۴۰۱ ساعت 16:10 توسط شاگرد تنبل سابق  | 

بیندیش...

ما را در سایت بیندیش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت: 1:03

صفحه بندی