من برای ساختن یک زندگی خوب٫ شانس های زیادی داشتم...
اما تک تکشون رو از دست دادم...
انگار که دنیا از من عبور کرده...
و من هم...
...
...
...
اگه احساس می کردم که میشد ادامه داد...
ادامه می دادم...
ولی...
...
...
...
منو ببخش...
با هم دیگه مهربون باشید...
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33