بعد از ۴ سال دوری٫ به صورت نیمه سورپرایز برگشتم ایران.
فقط به خواهر و برادرم گفته بودم و سپرده بودم که نگن به پدر و مادر.
چه سورپرایز خوبی شد :)
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 23:57