Quarantine

خرید بک لینک

الان حدود ۳ هفته اس به صورت هوم آفیس کار می کنیم دلم برای تک تک همکارام که دو سال اخیر هر روز می دیدمشون تنگ شده... دلم برای آناستاسیا و شوخی های هر روز صبحمون... ماتیوش و پر حرفی هاش... آرتورز با اون سبیل خفنش... اوندری و بحث های عمیقمون... برنامه ریزی های نهار کجا بریم هر روزه توی اسلک چنل... جمعه پارتی های گاه و بی گاهمون... رت بار رفتن هامون بعد یک روز سخت کاری با یکی دو تا آب جو...

کاشکی این اوضاع زود تموم بشه... ما توی ۲۰۲۰ ویروسی گیر افتادیم... خیلی داره شبیه بازی Fallout میشه همه چی.

بیندیش...

ما را در سایت بیندیش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:17

صفحه بندی