رویاهاتو از یاد نبر پسر، الان شاید دور و بعید به نظر برسن، اصلا باید دور و بعید به نظر برسن،xa0اصلا واسه همین اسمشون رویاست، اما تو کم نمیاری، باید بری سمتشون، هیچی تا ابد رویا باقی نمی مونه....