
لازم نبود بمیری... تا انتقام بگیری... سخته باورش که هادی پاکزاد، دیگه نیست، آهنگ های زیبا و به یاد موندنی که تحمل زندگی رو توی تمام لحظات برام راحت می کرد، xa0چیزی هست که از اون برام باقی مونده و اون همیشه محبوب ترین خواننده من باقی می مونه.xa0...
ادامه مطلب