نویسنده: شاگرد تنبل سابق - سه شنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۵
دقیقا یک ماه و بیست روز پیش بود که شرکتمون تعطیل شد، روزای اول استرس داشتم، به هر حال توی یک کشور غریب بیکار شده بودم! اما به خودم اومدم و رزومه ام رو کامل کردم و فرستادم در سایت های کاریابی و دو هفته بعد، توی یک شرکت بزرگ تر، با حقوق و مزایای بیشتر و با ارتقای پوزیشن نسبت به شغل قبلی، استخدام شدم! همه چیز خوب پیش رفت، خدارو شکر!
به امید روزهای خوب :)
بیندیش...
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 19:56