8 دسامبر قراردادم با شرکت EBSM تموم شد، پیشنهاد تمدیدشون رو با اینکه مبلغ خوبی هم بود رد کردم، چون از یه شرکت دیگه پیشنهاد داشتم، شرکتی که می دونم می تونه برام سکوی پرتاب خوبی باشه. شرکت جدید در حال انجام مراحل اداری و گرفتن ویزای کاری هست، تقریبا نزدیک 10 روز دیگه کارم اونجا شروع میشه، هرچند توی این یه ماهی که گذشت درآمدی نداشتم و کارمم شروع کنم تا یه ماه خبری از حقوق نیست، باید حسابی صرفه جویی کنم تا بتونم یه ماه دیگه رو هم دووم بیارم.
به امید روزهای خوب... :)
بیندیش...
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58