Home

خرید بک لینک

گاهی وقتها هر بوی گندی که با هواکش می جنگد،خیال می کند دُن کیشوت است.

نویسنده: شاگرد تنبل سابق - جمعه پنجم آبان ۱۳۹۶

بعد از تقریبا دو سال برگشتم ایران، پیش خانواده، وای که چقدر دلم برای بابام، مامانم... تنگ شده بود... هرچند سه روز دیگه باز باید برگشت، دوباره غربت... .

بیندیش...

ما را در سایت بیندیش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58

صفحه بندی