گاهی وقتها هر بوی گندی که با هواکش می جنگد،خیال می کند دُن کیشوت است.
نویسنده: شاگرد تنبل سابق - جمعه پنجم آبان ۱۳۹۶
بعد از تقریبا دو سال برگشتم ایران، پیش خانواده، وای که چقدر دلم برای بابام، مامانم... تنگ شده بود... هرچند سه روز دیگه باز باید برگشت، دوباره غربت... .
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111