یکی از چیزایی که توی این چند ماه متوجه شدم اینه که چقدر آلمانی ها و در کل اروپایی ها کتاب خونن! الکی نمیشه که ما میشیم جهان سومی... کتاب نمی خونیم ما اصلن. بیندیش...
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 17:07