تقریبا یک هفته و اندیست که اومدم مالزی، اوضاع بد نیست، محیط کار و همکارها خوبن، غذاهای اینجا حسابی تنده اما خوبه من غذای تند هم دوست دارم. یه خونه توی یه مجتمع بزرگ اجاره کردم، البته اتاق مستر رو ، یه خانم تایلندی هم اتاق کوچک رو اجاره کرده و همخونه ایم با هم. هوا گرم و توی خیابون ها تا چشم کار می کنه رستوران، این ملت عاشق غذا خوردنن!
امیدوارم همه چیز خوب پیش بره...
بیندیش...
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 9:34