بیست و چند سالگی یعنی عشق و حال، یعنی هنــــــــــــــوز خیلی زوده، یعنی خیلی زوده که که بخوای خودتو درگیر کنی، یعنی هنـــــــــوز کلی وقت داری، یعنی آزادی، یعنی رهایی، از هر قید و بندی، یعنی زندگی، یعنی همه چیز زندگی، همه چیز با طعم امید، با طعم بی خیالی، با طعم بی تفاوتی نسبت به آینده و قید و بندهاش، بیست و چند سالگی یعنی بهترین دوران زندگی آدم.
هنوز دو سال از این دوران برام مونده، می خوام از تک تک ثانیه هاش لـــــــــــــــــــــــــــــــذت ببرم! :)
بیندیش...ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122