Dear 27 years of me, you have 4 days left

خرید بک لینک
چهار روز دیگه، وارد 28 سال میشم، بیست و هشت سال، یعنی واقعا دو سال دیگه من سی ساله میشم؟ چقدر زوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود می گذره، خیلی زود. وقتی بهش فکر می کنی، که دو سال بعد، دیگه هیچ وقت بیست و چند ساله نیستی و نمیشی... یکمی دلت می لرزه.

بیست و چند سالگی یعنی عشق و حال، یعنی هنــــــــــــــوز خیلی زوده، یعنی خیلی زوده که که بخوای خودتو درگیر کنی، یعنی هنـــــــــوز کلی وقت داری، یعنی آزادی، یعنی رهایی، از هر قید و بندی، یعنی زندگی، یعنی همه چیز زندگی، همه چیز با طعم امید، با طعم بی خیالی، با طعم بی تفاوتی نسبت به آینده و قید و بندهاش، بیست و چند سالگی یعنی بهترین دوران زندگی آدم.

هنوز دو سال از این دوران برام مونده، می خوام از تک تک ثانیه هاش لـــــــــــــــــــــــــــــــذت ببرم! :)

بیندیش...

ما را در سایت بیندیش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 9:35

صفحه بندی